Звіт незалежного аудитора щодо річної фінансової звітності станом на 31 грудня 2018 р. Відомості про Фонд:
Повне найменування пайового фонду: Пайовий інвестиційний недиверсифікований закритий фонд «Реальний бізнес»
Скорочена назва Фонду: ПІНЗФ «Реальний бізнес»
Повне та скорочене найменування є рівнозначними.
Тип Фонду: закритий
Вид Фонду: недиверсифікований
Строк діяльності: 10 (десять) років з дати реєстрації у Єдиному державному реєстрі інститутів спільного інвестування
Фонд вважається створеним з дня внесення відомостей про нього до ЄДРІСІ.
Перелік особ, які обслуговують Фонд:
Оцінювач майна
Повна назва: фізична особа – підприємець Кузьмінчук Олег Миколайович
Код за ЄДРПОУ: 2519710253
Місцезнаходження: Україна, 61174, м. Харків, вул. Архітекторів, 24, кв. 251
Телефон: (057) 338-62-30
Сертифікат суб’єкта оціночної діяльності № 924/16 виданий Фондом державного майна України
Дата видачі сертифікату: 21.11.16 р.
Строк дії сертифікату: з 21.11.16 р. до 21.11.19 р.
Зберігач активів
Повне найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “МЕГАБАНК”
Код за ЄДРПОУ: 09804119
Місцезнаходження: Україна, 61002, м. Харків, вул. Алчевських, 30
Телефон: (057) 760-20-87
Ліцензії Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку на провадження професійної діяльності на фондовому ринку – депозитарної діяльності, а саме:
- депозитарна діяльність депозитарної установи (серія АЕ № 263495, дата видачі ліцензії – 01.10.2013 р.; строк дії ліцензії – з 12.10.2013 р. необмежений);
- діяльність із зберігання активів інститутів спільного інвестування (серія АЕ № 263494, дата видачі ліцензії – 01.10.2013 р.; строк дії ліцензії – з 12.10.2013 р. необмежений).
Аудиторська фірма
Повне найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю “Аудиторська фірма “ВІДА-АУДИТ”.
Місцезнаходження: 61052, місто Харків, вул. Конторська, буд. 8.
Код за ЄДРПОУ: 23463381.
Номер свідоцтва про проходження перевірки системи контролю якості: №0591, виданого Аудиторською палатою України 25.02.2016 р. (чинне до 31.12.2021 р.) за рішенням №322/4.
Свідоцтво про включення до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності №3776, що ведеться відповідно до Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» за рішенням № 161 від 30.03.2006 р. (термін чинності Свідоцтва до 26.11.2020 р.).
Торговець цінними паперами
Компанія при здійсненні розміщення та/або дострокового викупу інвестиційних сертифікатів послугами торговця цінними паперами не користується.
Реєстраційні документи:
Свідоцтво про внесення до ЄДРІСІ
Свідоцтво про реєстрацію випуску інвестиційних сертифікатів
Проспект еміссії з Регламентом (чинна редакція з 14.08.2017 р.)
Зміни 1 до Проспекту емісії інвестиційних сертифікатів (чинна редакція з 21.06.2018 р.)
Зміни 2 до Проспекту емісії інвестиційних сертифікатів (чинна редакція з 26.03.2019 р.)
Регламент (стара редакція до 14.08.2017 р.)
Проспект емісії інвестиційних сертифікатів (стара редакція до 14.08.2017 р.)
Зміни 1 до Проспекту емісії інвестиційних сертифікатів (стара редакція до 14.08.2017 р.)
Зміни 2 до Проспекту емісії інвестиційних сертифікатів (стара редакція до 14.08.2017 р.)
Аудиторські висновки:
Разрахунок вартості чистих активів:
Інформація про ліквідацію ПАЙОВОГО ІНВЕСТИЦІЙНОГО НЕДИВЕРСИФІКОВАНОГО ЗАКРИТОГО ФОНДУ “РЕАЛЬНИЙ БІЗНЕС” (код за ЄДРІСІ 2321319), надалі – “Фонд”
Ліквідаційна комісія повідомляє, що 08.05.2019 року учасником Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія з управління активами «Авантаж Капітал Менеджмент» (код за ЄДРПОУ 35971087, Ліцензія НКЦПФР серії АЕ № 263353 від 30.09.2013 року (строк дії ліцензії 30.09.2013 р. необмежений) було прийнято рішення про ліквідацію Фонду (Рішення учаника № 080519 від 08.05.2019 р.), у зв’язку із закінченням терміну його діяльності.
Порядок та строки пред’явлення кредиторами своїх вимог до Фонду у зв’язку з прийнятим рішенням про його ліквідацію наступний:
- Строк прийняття заяв про задоволення вимог кредиторів починається з наступного робочого дня після опублікування в офіційному друкованому органі цієї інформації та триває протягом двох місяців.
- Кредитори подають заяви про задоволення своїх вимог у довільній формі до Ліквідаційної комісії Фонду за місцезнаходженням ТОВ «КУА «Авантаж Капітал Менеджмент» із додаванням документів, які підтверджують наявність у кредитора таких вимог, належно підтверджених відповідно до чинного законодавства, а також з інформацією про реквізити кредитора, включаючи його фактичне місцезнаходження. Заяви про задоволення вимог кредитора приймаються виключно: особисто від кредитора (його уповноваженого довіреністю представника) або направлені на адресу Ліквідаційної комісії Фонду поштовим відправленням.
- Кожна заява про задоволення вимог кредитора підлягає затвердженню або обґрунтованому відхиленню Ліквідаційною комісією Фонду з оформленням відповідного рішення протягом п’яти робочих днів з дати її отримання. Наступного робочого дня після прийняття рішення Ліквідаційною комісією Фонду щодо затвердження або відхилення вимог кредитора Ліквідаційна комісія Фонду надсилає такому кредитору відповідне повідомлення в письмовій формі на адресу, вказану в заяві кредитора.
Місцезнаходження та контактний телефон Ліквідаційної комісії Фонду:
61020, Харківська обл., місто Харків, проспект Любові Малої, будинок 93, тел. (057) 714-96-92, e-mail: kua@avantazh.ua
Голова Ліквідаційної комісії Фонду – Алексейчев В. С.
ПРО ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ (далі – «Повідомлення»)
ПАЙОВОГО ІНВЕСТИЦІЙНОГО НЕДИВЕРСИФІКОВАНОГО ЗАКРИТОГО ФОНДУ «РЕАЛЬНИЙ БІЗНЕС»
1. Повне найменування компанії з управління активами:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ «АВАНТАЖ КАПІТАЛ МЕНЕДЖМЕНТ, код за ЄДРПОУ 35971087 (далі – «КУА»);
2. Повна назва Фонду:
ПАЙОВИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ НЕДИВЕРСИФІКОВАНИЙ ЗАКРИТИЙ ФОНД «РЕАЛЬНИЙ БІЗНЕС», код за ЄДРІСІ 2321319 (далі – «Фонд»);
3. Дата прийняття рішення про ліквідацію Фонду: 08 травня 2019 року;
4. Причина прийняття рішення про ліквідацію Фонду: закінчення терміну діяльності Фонду;
5. Порядок та строк прийняття від учасників Фонду заявок на викуп інвестиційних сертифікатів Фонду, форма таких заявок:
Ліквідаційна комісія приймає від учасників Фонду заявки на викуп інвестиційних сертифікатів Фонду (далі – «Заявка») протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати опублікування цього Повідомлення в одному із офіційних друкованих органів.
Заявки оформлюються у відповідності до додатку 5 (для фізичних осіб) або додатку 6 (для юридичних осіб) «Положення про порядок розміщення, обігу та викупу цінних паперів інституту спільного інвестування», затвердженого Рішенням НКЦПФР № 1338 від 30.07.2013 року.
Заявка повинна містити такі відомості та реквізити:
— для учасників фізичних осіб: прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), паспортні дані, місце реєстрації (за паспортом), банківські реквізити, телефон, вид цінного папера, повне найменування інституту спільного інвестування, кількість цінних паперів та підпис;
— для учасників — юридичних осіб: повне найменування, місцезнаходження, код за ЄДРПОУ, банківські реквізити, телефон, вид цінного папера, повне найменування інституту спільного інвестування, кількість цінних паперів, підпис уповноваженої особи та печатка зазначеної юридичної особи (за наявності).
Відсутність у заявці хоча б одного із зазначених реквізитів може бути підставою для відмови у прийнятті Ліквідаційною комісією такої заявки.
Заявки надаються учасником особисто (довіреною особою, представником юридичної особи) нарочно (безпосередньо за місцезнаходженням Ліквідаційної комісії) або надсилаються рекомендованим листом за адресою: 61020, Харківська обл., місто Харків, проспект Любові Малої, будинок 93.
Заявки, подані від юридичних осіб — учасників, повинні бути підписані уповноваженою особою (керівником або повіреним на підставі довіреності) та скріплені печаткою юридичної особи — учасника. Якщо Заявка підписана повіреним на підставі довіреності, до Заявки повинна бути додана копія довіреності засвідчена печаткою юридичної особи – учасника.
Заявки, подані від фізичних осіб — учасників, повинні бути підписані ним особисто або повіреним на підставі довіреності. Якщо Заявка підписана повіреним на підставі довіреності, до Заявки повинна бути додана копія довіреності.
У випадку, якщо заявка від учасника Фонду надсилається поштою, підпис учасника – фізичної особи (представника учасника) на заявці повинен бути посвідчений нотаріусом або у встановленому чинним законодавством порядку.
У разі якщо до закінчення строку прийому Заявок усі учасники Фонду подадуть вищезазначені Заявки, строк прийняття таких Заявок може бути скорочено за рішенням Ліквідаційної комісії.
Протягом 10 (десяти) робочих днів після завершення строку прийняття Заявок від учасників Фонду, Ліквідаційна комісія опрацьовує отримані Заявки.
6. Порядок, умови та строки здійснення розрахунків з учасниками Фонду:
Ліквідаційна комісія забезпечує продаж активів Фонду не пізніше 175 (сто сімдесяти п’яти) календарних днів з наступного робочого дня з дати завершення строку опрацювання заявок учасників Фонду.
Розрахунки з учасниками Фонду розпочинаються з дати, що є наступним робочим днем після закінчення реалізації активів Фонду, і здійснюються протягом 3 (трьох) місяців з дати реалізації активів Фонду.
Для отримання розрахунку учасник Фонду повинен пред’явити (особисто або через свого представника) за місцем здійснення розрахунків наступні документи:
- Фізична особа – паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера (за наявності);
- Юридична особа – статут, виписку та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, довідку про відкриття поточного рахунку в банку, копію протоколу/наказу про призначення керівника;
- представник учасника — паспорт та документ, що підтверджує право особи представляти інтереси учасника Фонду, оформлений відповідно до вимог чинного законодавства.
Розрахунки з учасниками Фонду здійснюються на підставі укладених договорів на викуп інвестиційних сертифікатів Фонду за місцезнаходженням Ліквідаційної комісії, виключно грошовими коштами, шляхом безготівкового перерахування цих коштів на банківські рахунки учасників Фонду та на умовах, визначених в заявках та договорах на викуп інвестиційних сертифікатів Фонду.
Розрахунки з учасниками Фонду здійснюються за розрахунковою вартістю інвестиційного сертифікату Фонду. Розрахункова вартість одного інвестиційного сертифіката Фонду на дату початку розрахунків з учасниками Фонду визначається як загальна вартість чистих активів Фонду, поділена на загальну кількість інвестиційних сертифікатів Фонду, що належать учасникам Фонду на дату прийняття рішення про його ліквідацію.
Кошти, отримані від реалізації активів Фонду, розподіляються у наступній черговості:
- в першу чергу вносяться обов’язкові платежі до Державного бюджету України;
- в другу чергу задовольняються вимоги кредиторів КУА Фонду з погашення заборгованості, яка виникла у зв’язку з діяльністю Фонду;
- в третю чергу розподіляються кошти між учасниками Фонду пропорційно кількості інвестиційних сертифікатів Фонду, що їм належать. Розподіл коштів здійснюється після повного задоволення вимог попередньої черги.
7. Строки та порядок проведення депонування коштів, які належать до виплати учасникам Фонду, але не були ними отримані:
У разі якщо після закінчення строку прийому заявок від учасників Фонду не всі учасники Фонду подали заявки на викуп інвестиційних сертифікатів Фонду, а також не всі учасники Фонду, які подали заявки на викуп інвестиційних сертифікатів Фонду, у строки, зазначені у Повідомленні, звернулися для отримання розрахунку, Ліквідаційна комісія забезпечує депонування коштів на користь цих учасників.
Ліквідаційна комісія протягом семи днів з дати закінчення строку розрахунків з учасниками Фонду зобов’язана здійснити депонування суми коштів, що залишилася за не пред’явленими до викупу в установлений строк інвестиційними сертифікатами Фонду, шляхом:
- укладання договору про відкриття поточного рахунку на користь фізичної особи – учасника Фонду з відповідним банком з подальшим перерахуванням на цей рахунок відповідної суми грошових коштів;
- перерахування суми грошових коштів на рахунок юридичної особи-учасника Фонду.
Договір про відкриття поточного рахунку укладається за місцезнаходженням Ліквідаційної комісії.
Сума коштів, що депонується власнику інвестиційних сертифікатів Фонду, повинна дорівнювати вартості, за якою здійснювався викуп таких інвестиційних сертифікатів з метою проведення розрахунків з учасниками, які пред’явили до викупу належні їм на праві власності інвестиційні сертифікати Фонду в установлений строк.
Ліквідаційна комісія зобов’язана забезпечити доступ до інформації про порядок депонування та виплати задепонованих коштів (далі – Інформація) для всіх учасників Фонду, які не пред’явили в установлений строк до викупу (з метою розрахунків) належні їм інвестиційні сертифікати Фонду, шляхом виконання таких заходів:
1) протягом десяти робочих днів з дати депонування коштів опублікувати Інформацію в офіційному друкованому виданні НКЦПФР та письмово повідомити про неї кожного з таких учасників Фонду;
2) протягом п’яти робочих днів з дати депонування коштів розмістити на веб-сайті КУА Інформацію в повному обсязі. При цьому Інформація повинна бути у вільному доступі на сайті КУА протягом усього строку, на який задепоновано несплачені кошти;
3) протягом п’яти робочих днів з дати депонування коштів розмістити Інформацію на сайті загальнодоступної інформаційної бази даних НКЦПФР.
8. Місцезнаходження, контактні телефони та email Ліквідаційної комісії, а також місцезнаходження пунктів, де здійснюватимуться розрахунки з учасниками Фонду:
61020, Харківська обл., місто Харків, проспект Любові Малої, будинок 93;
тел. (057) 714-96-92; e-mail: kua@avantazh.ua
9. Додаткова інформація:
Можливість здійснення конвертації інвестиційних сертифікатів Фонду в цінні папери іншого інституту спільного інвестування не передбачена.
У разі якщо будь-які строки, зазначені в цьому Порядку про розрахунки, будуть змінені, Учасники Фонду будуть повідомлені в порядку встановленому законодавством.
У разі якщо строк прийняття заявок на викуп інвестиційних сертифікатів Фонду скорочено за рішенням Ліквідаційної комісії, Ліквідаційна комісія повідомляє учасників про зміну строку розрахунків.
У разі зміни дати початку розрахунків з учасниками Фонду Ліквідаційна комісія не пізніше трьох робочих днів до дати початку таких розрахунків з учасниками Фонду зобов’язана повідомити учасників шляхом опублікування в офіційному друкованому органі, розміщенні на сайті загальнодоступної інформаційної бази даних НКЦПФР, а також на сайті КУА.
Голова Ліквідаційної комісії Фонду – В. С. Алексейчев
Член Ліквідаційної комісії Фонду – В. В. Пільник
Член Ліквідаційної комісії Фонду
(представник зберігача активів Фонду) – Т. І. Шептуха
ПРО ЗМІНУ СТРОКУ РОЗРАХУНКІВ З УЧАСНИКАМИ У ЗВ’ЯЗКУ ІЗ ЛІКВІДАЦІЄЮ
ПАЙОВОГО ІНВЕСТИЦІЙНОГО НЕДИВЕРСІФІКОВАНОГО ЗАКРИТОГО ФОНДУ «РЕАЛЬНИЙ БІЗНЕС»
(код за ЄДРІСІ 2321319), (надалі – «Фонд»)
Ліквідаційна комісія Фонду забезпечує продаж активів Фонду до 22.04.2020 р. (включно).
Розрахунки з учасниками Фонду розпочинаються з дати, що є наступним робочим днем після закінчення реалізації активів Фонду, і здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів.
Місцезнаходження та контактний телефон Ліквідаційної комісії Фонду:
61020, Харківська обл., місто Харків, проспект Любові Малої, будинок 93,
тел. (057) 714-96-92,
e-mail: kua@avantazh.ua.
Голова Ліквідаційної комісії Фонду – В. С. Алексейчев
Член Ліквідаційної комісії Фонду – В. В. Пільник
Член Ліквідаційної комісії Фонду
(представник зберігача активів Фонду) – Т. І. Шептуха